انجمن تخصصی کودکانه

برای استفاده از قابلیت های انجمن، لطفا وارد حساب کاربری خود شده و یا ثبت نام کنید

ورود/ثبت نام

مهم قوانین وبسایت کودکانه

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Mr. AnonYmouS

مدیرکل سایت
تاریخ ثبت‌نام
1/5/21
نوشته‌ها
8
پسندها
7
امتیازها
6
محل سکونت
Koodakane.net
درود و احترام به شما کاربر عزیز.
طبق رسم تمامی وبسایت ها، قوانین و مقررات یکی از موارد بسیار مهم در فضای اینترنت هست و از این رو، ثبت نام و فعالیت شما در وبسایت کودکانه، به معنای پذیرفتن قوانین و مقررات این سایت بوده و لذا از شما خواهشمندیم تا به این موارد احترام گذاشته و آنها را اجرا کنید.

1. قوانین نام کاربری

1.1 تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند.

1.2 استفاده از آدرس سایت به صورت yoursite.com به عنوان نام کاربری ممنوع می باشد و در صورت مشاهده مسدود خواهد شد.

1.3 حتی المقدور نام كاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید. تغییرنام کاربران به فارسی انجام نخواهد شد.

1.4 فعالیت در انجمن تنها با یک نام کاربری مجاز می باشد. در صورت مشاهده کاربر با چند نام کاربری دسترسی کلیه نام های کاربری به انجمن مسدود خواهد شد.

2. قوانین ارسال پست و تاپیک

2.1 به منظور جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها، قبل از ارسال تاپیک از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

2.2 کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین، بی احترامی، تمسخر و ایجاد دلسردی در متن ارسال شده توسط کاربر ممنوع می باشد.

2.3 تاپیک ها باید در تالارهای مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان تالار را بخوانید.

2.4 برای تاپیک ها از عنوان مناسب استفاده کنید. عنوان هایی که شامل کلماتی مثل " ضروری " فوری " کمک " باشند حذف خواهند شد.
  • عنوان نامناسب : تورو خدا کمک کنید ........ !
  • عنوان مناسب : سوال در رابطه با رنگ پروفایل
2.5 در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه لایک استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی ، خوب بود ، ممنون و... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها ميشوند و در صورت مشاهده حذف خواهد شد و به همراه اخطار به کاربر خواهد بود.

2.6 در صورت ارسال اسپم، پاسخ های نامربوط و راه حل های ناکارامد و اظهار نظر در رابطه با موضوع نامربوط ( در موضوعات پرسش و پاسخ ) پست کاربر بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

2.7 بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 24 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

2.8 تمامی تصاویر باید در انجمن پیوست شده و پست های حاوی تصویر از سایت های دیگر حذف خواهند شد.

2.9 در پست ها از فونت بزرگ و رنگ های زننده استفاده نکنید.

2.10 تبادل لینک ، بنر و ... در سایت ممنوع است تاپیک های مربوط به تبادل لینک ، بنر و ... حذف خواهند شد و کاربر اخطاریه دریافت خواهد کرد.

2.11 پست ها یا تاپیک های شامل gmail ID و شماره تماس ، بدون اطلاع قبلی حذف میشوند ، در صورت تکرار کاربر خاطی یک هفته بن خواهد شد.

3. قوانین فایل های پیوست


3.1 فضای کافی جهت آپلود فایل ها در سایت در نظر گرفته شده است پس تمامی فایل ها باید در انجمن پیوست شوند. قرار دادن لینک دانلود از سایر سایت های دیگر و سایت های اشتراک فایل مانند هات فایل، فایل سونیک و ... ممنوع می باشد.

3.2 از پیوست کردن فایل های مخرب - ویروس ها - مطالب غیر مرتبط با انجمن جدا خودداری فرمایید. تمام فایل ها بررسی شده و در صورت مشاهده با کاربر برخورد شده و پیگیری خواهد شد.

3.3 مسئولیت کلیه فایل های پیوست شده توسط کاربر و محتوای آن بر عهده وی می باشد و کودکانه هیچ مسئولیتی در قبال فایل های ارسالی توسط کاربر ندارد.

4. قوانین پیام خصوصی و کاربری

4.1 ارسال هرز نامه ها و پیام های تبلیغاتی به هر شکل ممنوع می باشد.

4.2 پشتیبانی برای اعضای انجمن فقط در انجمن انجام میشود، از مطرح کردن مشکلات خود در پیام خصوصی و کاربری مدیران خودداری کنید.

4.3 تاپیک ها به ترتیب جواب داده خواهند شد، از ارسال لینک تاپیک خود به مدیران در پیام خصوصی و کاربری برای سریعتر پاسخ گرفتن جدا خودداری کنید.

4.4 هرگونه مزاحمت، بی احترامی، درخواست های غیر اصولی و اخلاقی از سمت تمامی کاربران حتی مدیران و اعضای تیم کودکانه ممنوع بوده و به شدت برخورد خواهد شد.

5. قوانین امضا

5.1 قرار دادن ID - شماره تماس و ... در امضا ممنوع می باشد.

5.2 قرار دادن نوشته با فونت بزرگ ممنوع می باشد.

5.3 عکس های با حجم و سایز بالا صفحات را سنگین و حقوق کاربران را ضایع میکند. استفاده از این موارد ممنوع می باشد و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

5.4 قرار دادن بنر در امضا ممنوع بوده و با کاربر خاطی (بین 1 تا 7 روز محرومیت) و در صورت تکرار بن دائمی، برخورد خواهد شد. (به استثتاء مدیران)

5.5 امکان قرار دادن بیش از یک لینک یا بیش از یک عکس در امضا وجود ندارد.

5.6 امضاهای خلاف قوانین بدون اخطار قبلی حذف خواهند شد و با کاربر بسته به صلاحدید برخورد خواهد شد.

6. قوانین عمومی

6.1 از مطرح کردن مطالب خلاف قوانین جمهوری اسلامی و مطالبی که جزء جرائم رایانه ای محسوب میشوند جدا خودداری کنید.

6.2 تبلیغات فقط و فقط در قسمت بازارچه مجاز است، وبمسترهای محترم خارج از این بخش تبلیغ نکنند.

6.3 تبلیغ برای جذب مدیر و کاربر در تمام قسمت ها ممنوع می باشد.

6.4 معرفی سایت های سودجو و کلاه بردار در انجمن ممنوع می باشد و تاپیک هایی که در رابطه با اینگونه مسائل باشد حذف خواهند شد !

6.5 بحث ها و منازعات و مشکلات شخصی خود را در بیرون از انجمن حل کنید.

6.6 هر شخص برای انجام کاری اطلاعات خود را به یکی از کاربران بدهد و مشکلی برای وی پیش آید و موجب اختلاف شود، انجمن کودکانه هیچ مسئولیتی در قبال این اختلافات ندارد.

6.7 در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل، با استفاده از گزینه "گزارش" آن را گزارش دهید یا آدرس تاپيک را براي مديران انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود.

6.8 چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران سایت است. کاربران میتوانند توسط گزارش پست خلاف و پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیران در میان بگذارند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا